четвер, 12 вересня 2024 р.

Ментальне здоров'я - це стан психічного добробуту, який дозволяє людині справлятися зі стресом, реалізовувати здібності, працювати та навчатися.Стан ментального здоров'я залежить від багатьох чинників:соціальних, екологічних умов та економічних.7 простих способів зберегти ментальне здоров'я: Чіткий та сталий розпорядок дня... Фізична активність... Повноцінне харчування... Спільні заняття з різними, друзями.. Тактильні контакти... Можливість виговоритися... Спрощений побут У часи випробувань важливо не залишатися наодинці. Не соромтесь звертатись по допомогу . До фахівців з ментального здоров'я не лише коли почувається погано. А й тоді, коли хочете скорегувати поведінку, навчитись техніці самодопомоги та змінити негативні переконання. У цьому допоможе вам відеоперегляд:Як зберегти ментальне здоров'я та оптимізм під час війни. #КЗ_Долинська_ЦПБ_Ментальне_здоров'я

Немає коментарів:

Дописати коментар