понеділок, 20 травня 2024 р.

" Шкідливі звички і їхній вплив на ментальне здоровя"- дискусія .

Здоров"я дарується людині один раз.Його дуже легко втратити і дуже важко відновити.Тому ціна здоров"я дуже висока. Кожен повинен дбати про своє здоров"я.Той хто почав дбати про своє здоров"я ще в дитинстві , обовязково буде здоровим протягом усього свого життя .Неправельне виховання , погані звички , куріння ,споживання алкоголю,наркотиків,небезпечних енергетичних напоїв,аж ніяк не спияють довголіттю . Найстрашнішим ворогом людини можуть стати наркотики ,алкоголь.Вони руйнують здоров"я і навіть спричинять смерть.Наркоманія стала чумою,що пожирає все на своєму шляху. Найстрашніше ,що підлітки одні із перших потрапляють до неї в залежність.Дорогі діти , хай дає вам Бог розуму,добрих друзів і тямущих батьків,а ваша воля виявиться сильнішою за будь-які випробування.Зупиніться ,перш ніж прийняти першу дозу, яка є першим кроком у безодню.

Немає коментарів:

Дописати коментар